Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

maandag, september 06, 2004

Zere billen

Ik heb spierpijn in mijn billen! Au. Niet van het paardrijden, van het rollenspeldagje in de bossen van Lage Vuursche. Blizz heeft een weekendje vrij gehad terwijl ik in het westen zat.
Ik heb geloof ik vaker spierpijn van het rondlopen en vechten in 9 kilo maliën dan ik ooit van paardrijden heb gehad. Hoe dan ook, toch in het zadel geklommen vandaag en ik kwam tot de ontdekking dat Blizz er echt geen zin in had vandaag. Hij deed alles wel, maar op zijn janboerenfluitjes. Dus ik heb hem maar even lekker laten racen, in volle rengalop door de wei, even uitrazen. Vind ik ook wel leuk af en toe!

Het rollenspel was erg gezellig en ik heb een paar leuke ideeën voor de eerste en enige paardenlarp in 2005. Maar wat ik niet heb is tijd om het op het digitale velletje papier te zetten. Mijn twee weken vakantie is alweer voorbij, waar zijn ze gebleven de vrije dagen? Vijf dagen werken en dan alweer een LARP en ik moet nog een aantal dingen doen voor dat weekend! Blizz daarintegen krijgt weer een weekend vrij! Bofferd...