Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

dinsdag, september 21, 2004

Stormy weather

Geen wind noch regen houdt me bij me paard vandaan! Nou ja.. regen wel misschien. Hoe dan ook, ik besloot om vandaag toch een buitenrit te gaan maken, de zon scheen en de wolken gingen in raptempo voorbij. En wat ben ik blij dat ik die keuze heb gemaakt, het was een heerlijke rit.

Een blokje om in galop eigenlijk. Ik had zin in lekker hard en Blizz ook, was bijna niet te houden zelf soms. Het begon met een rengalopje over het grasveld bij het meertje en later langs de weg een handgalopje. Toen naast het fietspad achter een stel fietsers aan. Lachen, gieren, brullen, ze konden gelukkig snel genoeg fietsen door de wind in hun ruggen. Blizz vond het geweldig, we misten bijna de afslag. Verder wat gestapt en weer galop, nog wat jog en weer galop, handen los wind in ons haar dender-de-dender.

Heeeeeeeeerlijk!