Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

maandag, november 15, 2004

Wedstrijd

In afwachting van foto`s maar even een kort bericht om de uitslagen te verkondigen!

De trail ging super.. ik was zelf alleen wat zenuwachtig en maakte wat kleine foutjes daardoor. Ik kon ook niet echt genieten van het onderdeel. Moet toch eens leren die zenuwen een beetje onder de knie te krijgen.

Er waren 12 deelnemers en ik kreeg een wit lintje! (4e) Ben best tevreden dus. Er reed een fries mee die geloof ik zevende werd en de andere tinker ( Harry van de Sandy Road Ranch met Berend) werd zevende, helaas geen lintje. Puntverschil was erg klein. Ik zat 2,5 punt onder de eerste plaats.

Pleasure ... pffff.. Blizz was behoorlijk hyper ( ik had twee dagen niet gereden) en sjeedse door de bak zonder na te geven. Was niet plezierig.. dus geen pleasure. ( geen prijs ook en terecht)

Reining ging lekker, kreeg wat tips van de jury (Chris Knol), niets wat ik niet wist. Het is een strenge jury, maar wel leuk dat hij even aangeeft wat goed en niet goed is. Een `freeze up`in de spin is dus niet goed, is ook moeilijk voor Blizz en wordt aan gewerkt. Hij mag niet `doorlopen`na de stop. Weet ik ook, maar wordt ook aan gewerkt. En bij het wegspringen in galop na de rollback, mogen geen drafpassen tussen zitten. Ik ben benieuwd of ik het op de video terug kan zien. Dit is iets wat hij wel goed zou moeten kunnen doen.

Misschien komen deze foutjes ook wel door mij, ik dacht namelijk halverwege dat ik de pattern verkeerd reed. Maar gelukkig! Hij was uiteindelijk goed. Ik vond wel dat de versnellingen erg goed gingen, die enge wissel ging ook goed (van rechtergalop naar linker) en de spins gingen bij het inrijden heel mooi. Maar ja.. dat telt natuurlijk niet.

Uiteindelijk was ik zevende, met maar een punt verschil met nummer zes. En er waren zo`n 12 deelnemers. Niet slecht dus!

Zodra ik foto`s heb zet ik ze hier neer!