Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

maandag, oktober 25, 2004

Nog steeds modder




En nog steeds was de bak te drassig om lekker in te rijden dus een goed excuus voor een buitenrit. We hebben beide genoten hoewel er wel steeds een bui dreigde en er ook wat druppels vielen.
Meteen even hekje oefening gedaan op weg naar buiten en bij terugkomst. Tijdens de rit alle gangen gehad en lekker aan de teugel lopen geoefend, meteen maar even de overgangen aan de teugel erbij gepakt. En toch was het heerlijk ontspannen en easy. Het blijft leuk al die kijkende mensen, voorla meisjes die zich in bochten draaien op de achterbank van de auto als ze me passeren. Ha.. dat had ik ook gedaan als de wereld even andersom was. Dan voel ik me even heel erg boffen met mijn eigen mooie lieve pony, ook al moet ik daarna mest schoffelen en de waterbak boenen. Dat doe ik dan graag en met liefde!