Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

vrijdag, november 05, 2004

Regenboog

Zul je zien.. loop je vrijwel continu met de digi onder je arm, net als er iets moois is heb je hem niet bij je.

Ik bracht vanmorgen vroeg Blizz naar de wei en terwijl we daar liepen zag ik zomaar een regenboog ontstaan. Een regenboog die helemaal rond doorliep en als een poort voor me verscheen. Zo mooi en bijzonder! Ik heb even met mijn arm om Blizz zijn hals staan kijken. Heelrijk genieten ook al vielen er druppels uit de donkere wolken.

Toen Blizzard in de wei gezet en hij stuiterde even vrolijk. Dat doet hij niet vaak en dit was dus ook een traktatie voor me! Zijn vriendinnetje opgehaald en die erbij gezte en toen hebben ze samen nog even gek gedaan. helaas dus gen foto's, maar het staat in mijn geheugen gegrift. Soms kun je het meest genieten van de kleine herinneringen....