Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

maandag, december 06, 2004

Droog en kerst



Eindelijk eindelijk is het een paar dagen achterelkaar droog weer.. de bak droogt op en we kunnenweer trainen! Zaterdag hadden blizz en ik behoorlijk ruzie toen we de bak niet konden gebruiken ivm les en ik dus even een buiteritje wilde maken. Blizz wilde dit niet en het hele stakensteigeren en draaien verhaal begon weer. uiteindelijk ben ik terug gereden en heb hem in de wei keihard aan het werk gezet. Dat wierp zijn vruchten af ( samen met het vele longeren) want zondag deed hij zo ongeloofelijk zijn best! Hij liep geweldig!!

Maandag en vandaag heb ik de ochtenden gereden in de steeds droger wordende bak en ging het ook redelijk netjes. Hij gaat steeds meer nageven uit zichzelf en heeft ook de jog weer terug nu de bak zijn voeten niet vastzuigt. Hij is redelijk gevoelig voor been en ook de whoa`s en de back`s worden beter.

Het verschil van ondergrond en of ik `s morgens rijd of `s middags maakt veel uit voor Blizz. Wel jammer dat de wedstrijden dus altijd in de ochtend zijn voor de beginners, gelukkig is de binnenbak daar wel goed.

Kerst: Ik ben begonnen aan de kerstkaart en hierboven dus de preview daarvan. Het si een foto van de tekening dus een beetje gedevormeerd, maar je krijgt het idee wel van hoe het gaat worden. ik wil het laten drukken op een groot formaat transparant papier en dat in een enveloppe proppen. Ik hoop dat het gaat lukken. Ik zal in elk geval een online versie maken voor op de site...