Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

vrijdag, januari 14, 2005

Scrapbook 3



Oké ik geloof dat ik helemaal verslaafd ben aan scrappen. Dit is een van de nieuwste pagina's er zijn er inmiddels zeven en ik weet niet of ik ze allemaal ga plaatsen hier. Ze zijn niet allemaal even mooi, want ik geloof dat ik er steeds beter in wordt om het eenvoudig te houden.
Deze pagina is als derde in het boek en alle gegevens van Blizz staan op de tags op de linkerhelft. Zijn stokmaat, ras, kleur, bouwjaar en de datum waarop ik hem 'kreeg'(02 maart 2002).
ik vind vooral de foto links erg mooi, ik heb de schaduw ook uitgeknipt en dat geen een leuk effect! De foto is van voorjaar 2004. Ik had toen twee shows binnen 1 maand en dat was dus twee keer wassen kort achterelkaar. Ik geloof dat hij nooit schoner is geweest dan hier!