Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

vrijdag, december 17, 2004

Staking

Het weer is nu weer een stuk minder en het zand vliegt me in blubbervorm weer om mijn oren als ik in de bak rijd. Nu was het vanmorgen zowaar mooi weer! Droog, een voorzichtig zonnetje..BUITENRIT! Ik zadel Blizz en we gaan op pad... na onze laatste 'buitenrit' was ik voorbereid op de staak actie die volgde toen we nog geen 200 meter van stal waren. Pffff.. wat een !"#$%& pony! Ik heb volgehouden en hem flink aangepakt en uiteindelijk mijn zin gekregen, de rest van de rit ging probleemloos.. hij liep wat hyper, maar ach, vind ik niet erg. Goed gevoel dus dat ik weer eens de baas mag zijn. We waren net weer terug toen de lucht mooi donkergrijs werd en even later begon de regen weer. Een fijne ochtend met wat mazzel.

Morgen wasdag zodat ik hem enigszins representatief mee kan nemen op de buitenrit van zondag...