Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

woensdag, december 15, 2004

IJslander rijden en les

Gister heb ik eindelijk eens een echte tölt gevoeld. Ik heb samen met een vriendin een twee uur durende tocht gemaakt in de vrieskou en genoten van die lieve pluizige kleine maar pittige ijsco paardjes. En dan het tölten zelf! Heerlijk. Echt helemaal de moeite waard, dan hobbelen zelfs de vlakke gangen van Blizz nog heel veel.

En vanavond heb ik weer een les gehad van Aafke. Niet bittekoud, maar wel heel nat! Van die vervelende het-lijkt-niet-of-het-regent-maar-je-wordt-er-wel-heel-erg-nat-van regen. De les ging redelijk goed, ik was niet helemaal ontspannen ne hoewel Blizz wel braaf liep ging het niet super. Ik moet op zoveel dingen letten dat als ik met nageven bezig ben vergeet ik te kijken en als ik kijk vergeet ik te vragen. AAAAAAHHH! Ook het op 1 hand rijden moet ik meer mee oefenen, ik ben er een beetje bang voor, contoleverlies daar draait het om. Stom want ik kan gewoon de tweede teugel er weer bij pakken en als ik niet vergeet te kijken, dan luistert Blizz best!

Ik zat dus niet goed op mijn paardje en dan gaat het allemaal niet heel erg lekker. Genoeg dingen om op te gaan letten en ik moet maar weer eens iemand vragen om wat plaatjes te schieten en en klein filmpje te maken om mezelf weer eens goed te bekijken...