Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

maandag, januari 10, 2005

Weer eens een rijfoto




Tijd om weer eens een rijfoto te plaatsen. Op 1 hand dit keer, helaas niet helemaal nagevelijk, maar een nette foto vind ik. Mijn houding is in elk geval stukken beter zo. Ik hoop zo elke maand een beetje vooruitgang te zien. Deze foto was van gister en vandaag ging het minstens zo lekker. Vandaag hebben we een beetje reining getraind. Het vlot aanspringen in galop, de wissels en op 1 hand; grote volte, kleine volte. Ging allemaal echt heel lekker. Blizz kreeg dan ook twee handen muesli.. maar vooral omdat ik hem lijnzaad olie aan het voeren ben.
Helaas regent het nu weer en wordt de bak natter, net nu hij aan het opdrogen was!