Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

woensdag, februari 23, 2005

Klein geluk

Geluk zit in de kleine dingen, dat weet ik nu wel, maar het is toch fijn om die kleine momenten met je paardje steeds weer te beleven.

Vandaag hebben we een klein stukje gewandeld en de spaanse pas geoefend. Ik kwam langs een kei en ben op gestapt. Touwhalster en zonder zadel, stuur zat erop (we gingen richting stal), maar rem was een beetje weg. Toch lekker een paar honderd meter genoten van het rijden met minimale middelen! Terug bij stal heb ik het hek open en dicht gedaan.. toch super als dat kan met alleen een touwhalstertje om en maar 1 teugel!

Gister reden we door het dorp en een schildpadkat kruiste ons pad. Ze keek Blizz strak aan en bleef staan. Blizz nieuwsgierig als hij is kwam met zijn nues tegen die van de kat, maar dat vond de kat wel erg eng en ging op haar achterpoten zitten blazen. Zo grappig! Alsof ze indruk wekt bij mijn 400 kg wegende paardje! Hahaha.

En morgen? Morgen zal er vast ook wel weer iets zijn wat me doet genieten van mijn tinkertje..