Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

zaterdag, februari 19, 2005

Alleen naar buiten

De zon scheen, het was koud, maar de zon scheen. De bak stond blank, er was veel water gevallen gisteren. Eerst Blizz met zijn vriendinnetje Nicky in de bak gezet zodat ik zijn stal weer netjes kon maken. teon maar eens een borstel erover, hij verhaart al behoorlijk! Dus flinke massage met de rosborstel, de manen weer netjes ontklit, zijn staart uit de vlecht. Het zadel erop, het hoofdstel aan, mijn sporen om. Een bezorgde stalgenote toets nog even haar nummer in mijn mobiel. Mobiel gaat in jaszak, cap gaat op hoofd. ik ga het doen.. echt waar!

Een buitenrit zonder begeleiding, Blizz en ik. Ik stijg op en voel eigenlijk al meteen dat hij er wel zin in heeft. ik blijf op mijn hoede tot we de weg zijn overgestoken en het dorp in rijden. Hij is wat hyper en briest veel, loopt flink te draven, een jog zit er niet in. Heerlijk genieten van mijn pony en de wereld om me heen. Eindelijk het is gedaan sinds onze val, we hebben weer een buitenrit gemaakt.
klik op de title voor het verhaal van 'de val')

Het zal voor altijd wel een heikel punt blijven, alleen bij stal of wei wegrijden. Zolang zijn plannen hetzelfde zijn als de mijne is er niets aan de hand...

Tevreden...