Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

zondag, februari 06, 2005

Les

Vandaag dus les gehad van Silvia Schoenmaker. Confronterend altijd die lessen.. ik merk dan weer dat Blizz het allemaal wel best doet maar dat ikzelf zit te frutsen!
Consequent blijven is weer belangrijk en loslaten op de goede momenten. We hebben gewerkt aan het nageven en dat ging op een gegeven moment heel lekker. Ik moet letten op waar ik mijn hand hou en dat ik echt LOSLAAT als hij geeft. Blizz deed het echt heel netjes, nu ik nog.

Hand optillen (omhoog dus niet naar je toe), voorwaarts vragen op zit en been en wachten tot hij geeft, als hij dan geeft loslaten en weer oppakken als hij 'uitelkaar valt' Dat is lastig te voelen, maar ik moet het wel goed timen want hij moet weten dat als ik niets doe loopt hij goed en dan gaat hij goed lopen als ik niets doe! Mijn chauffeuse zei dat ze echt verschil kon zien! Ik kan dus niet wachten om morgen het geleerde in praktijk te brengen en kijken of ik het kan als er niet iemand bij staat die zegt wanneer het goed of fout gaat...