Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

maandag, januari 24, 2005

Buitenrit, nat maar lekker

Ja.. we hebben het weer eens gedurfd na de val. Samen met een stalgenoot een buitenritje gemaakt gister, ondanks de regen en kou. Met een ander paard is er niets aan de hand, hij was lekker voorwaarts, ze liepen lekker samen te briesen. Het was echt een hele gezellig rit. Ik heb alles op 1 hand gereden en eigenlijk zonder problemen. Voluit gedraafd met controle in tempo in de bochten. Dat was voor mijn stalgenoot met haar draversbloed paardje en middendrafje. Haha! Koud maar blij weer terug naar stal, het laatste stukje nog even mijn stalgenoot kennislaten maken met een westernzadel op een tinker en kleine cursus hek openen. ( Blizz gaf cursus knie klemzetten hihi.)

Vandaag nog maar even zien wat ik ga doen.. durf ik in mijn eentje weg te gaan? De bak is niet te doen met al die sneeuw en hagel en regen...