Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

donderdag, januari 20, 2005

Koel

Het waaide lekker vandaag en de bak was niet echt te rijden. tijd voor een beetje schrik en obstakel training voor Blizz. Zes prikpaaltjes en een vlaggetjes slinger zijn heel eng met die wapperende wind. Ten minste.. dat vinden alle paarden behalve de mijne! Maar ik had ook nog fel gekleurde ballen die ik naar hem kon gooien. Spannend! Vond ik, eventjes voor een seconde. Blizz vond het maar stom en deed alleen zijn hoofd omhoog als ik een balletje gooide: We hebben hem van alle kanten bekogeld en zelfs in galop tussen de vlaggetje door én bekogelen deed hem vrij weinig. Hoe dwars mijn pony ook is... hij is zeker koel!

Waarschijnlijk is hij zo kalm omdat:
1. ik wel vaker dit soort dingen doe
2. het in eigen bak toch wel vertrouwd is
3. hij stiekem een politiepaard is geweest afgekeurd op stokmaat
4. hij zoveel vertrouwen in me heeft ( aaah lief)
5. er toch een steekje bij hem loszit
6. hij het leuk vind om mij te pesten. Dus als we eens op een evenement zijn waar we moeten bewijzen dat hoij zo koelbloedig is hij zich als een arabier gaat aanstellen.

Kies maar...