Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

zondag, januari 23, 2005

Buitenrit, nat maar lekker

Gister was ik er de hele dag niet, dus een stalgenoot gevraagd of die Blizz er even uit wilde laten. De engel ( de stalgenoot niet Blizz) heeft hem dus buitengezet, uitgemest en ook nog mijn pony afgespoelt voordat ze hem weer binnen zetten! Hoe geweldig is dat! Blizz daarintegen was niet zo lief. Die trok haar bijna om in de modder toen ze hem buitenzette, deed net alsfo ie bang was voor de waterslang bij het afspoelen, het is niet zo een lieverdje als hij lijkt!

Vandaag had ik met dezelfde stalgenoot afgesproken een buitenrit te maken, zij vind het leuk en ik wil voorlopig liever niet meer alleen naar buiten met Blizz ( hij heeft straf nog steeds Mwuahhah!) Heel rustig opgezadeld, want het regende... en toen het enigszins droog was op pad. Heerlijk gereden ondanks dat we wel wat buien op ons hoofd kregen. Vooral gestapt en een stuk flink gedraaft, voor Blizz flink want haar paard heeft draversbloed en deed dus een eenvoudig middendrafje haha! Ik heb alles op 1 hand gereden, met de andere hand in mijn jaszak om hem warm te houden, ging goed, alleen geeft hij nog niet echt na op 1 hand, dat moet ik nog met 2 handen aangeven. Het laatste stuk naar stal hadden we het over zadels enzo, en hefet de stalgenoot nog even Blizz zijn zadel mogen proberen. het viel haar niet tegen. Wel dat Blizz zo breed zat en kort stapt hihi. Ze heeft zelfs het hek open gedaan!
Een volledig probleemloze rit, nat en dus koud, maar wel lekker!