Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

woensdag, januari 26, 2005

Stevige Baal!

Ja, geen baal hooi of zo.. maar van het werkwoord balen. Dat is wat ik heb! Mijn auto heeft wat startproblemen, de kou zorgt ervoor dat hij dus niet wil starten momenteel. De afgelopen dagen heb ik hem steeds aan de praat gekregen en zelfs vanmorgen nog voordat ik naar werk ging. Maar vanmiddag, net toen ik na een drukke dag werken niets liever zou willen dan naar mijn knollie om even flink met hem aan het werk te gaan in de eindelijk berijdbare bak, liet hij me in de steek.. niets nada noppes, hij slaat niet aan. AAARCHHHH!
Ik heb dus de hele middag zitten balen. Wel handig dat mijn westenrshirt bijna af is, maar die blijkt wat te korte mouwen te hebben en wat krap om mijn shcouders te zitten..*zucht* ik heb mijn dag niet..
sjips.. ook nog bijna de zalm aan laten branden!

Ik ben nu vurig aan het hopen (bijna net zo vurig als ik aan het balen ben) dat hij morgenochtend wel gaat starten zodat ik op zijn minst mijn pony een schone stal kan gaan geven!

Vrijdag zal er ook wel niet veel van rijden komen, dan werk ik over en moet ik de katten naar de dierenarts brengen om te sterriliseren. Misschien vrijdag avond dan.... als de auto start!

rmbl!