Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

dinsdag, februari 01, 2005

western retro shirt

Hij is eindelijk af! Nu naai ik best wel veel eigen kleding en heb ook al dit patroon eerder inelkaar gezet. Het was oen een projectje van een dag of twee in de avonduren. Dat dit shirt zoveel meer werk zou zijn had ik niet ingeschat! Het patroon kwam namelijk niet uit, de mouwen waren te kort en de schouders te krap. Dus tot twee keer toe de mouwen aanpassen leidde. Gek werd ik ervan! En ik had ook bijna opgegeven. Maar hij werd toch wel erg leuk en ik heb doorgezet. En nu is hij af.

Eerlijk zeggen wat je ervan vindt mag! Het is echt een `goed fout` shirt met veel strass steentjes en glim.


VOORKANT


ACHTERKANT


DETAIL ACHTERKANT