Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

zaterdag, februari 05, 2005

Concho's en wedstrijd



Gelukkig weer weekend! En ik had me extra op dit weekend verheugd want ik zou een wedstrijd gaan rijden in Oosterwolde. Een tijdje terug had ik al een startnummer aangevraagd en ontvangen (240) zodat we ook daadwerkelijk mee mochten doen. Vervoer geregeld, inschrijfformulier ingevuld en opgestuurd. Zo.. zaterdag agenda leeghouden voor de wasbeurt, alleen de hoefsmid zou langskomen. En zondag leeg natuurlijk voor de wedstrijd!! Maar helaas.. Hij is afgelast!

Ik werd keurig op tijd gebeld door de Silver Ranch en heb even met hem gebabbeld over hoe dit nou kon gebeuren. Is de recente startnummer verplichting de boosdoener? Wie zal het zeggen?! Ik heb in elk geval een meel gestuurd naar de WRAN en antwoord terug ontvangen. Ik hoor veel meer mensen over het minder toegangkelijk zijn van wedstrijden voor de beginnende beginner nu de startnummers verplicht zijn. Maar ik snap ook dat het voor de gevorde ruiters wel beter is dat er registratie en controle is. het wordt allemaal wat professioneler zo.

Neemt niet weg dat ik dus geen wedstrijd heb, en de volgende is pas weer eind maart! Dus.. dan maar een les, een aantal mensen heel lief aangekeken en het voorelkaar gekregen dat ik morgen, op zondag een privéles kan krijgen. Heb ik toch nog mijn uitje. Blizz hoeft niet gewassen, die ook blij want het was koud vandaag. Zonnig maar koud.

Op de foto iets heel anders, mijn verloren geraakte uit Amerika bestelde concho's zijn toch aangekomen.. ik had inmiddels al 18 andere besteld bij iemand anders, maar heb deze toch gehouden. Ik weet er vast wel weer wat mee te doen. Hoe stoer staan ze nu al bij het bit!? Moet je voorstellen dat ik er een heel hoofdstel mee kan behangen en zijn borsttuig mee versieren. Zo dat is nog eens sterretjes zien!