Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

zondag, februari 27, 2005

Witte zondag



Zondag.. uitslapen en een dag lekker helemala niets doen. Ik draai me om terwijl ik weet dat ik bijna wakker ben, maar met mijn hoofd onder de dekens weet ik dat ik nog kan slapen. Ik draai me weer om, maar doe mijn ogen open en zie dat er sneeuw ligt en dat het half negen is. Ik doe ze weer dicht, maar slapen lukt niet meer.. er ligt sneeuw!
Dus ik dta op doen mijn ochtend ding en ben om half tien op stal. Lekker foto's maken met Blizzard in de sneeuw. Heerlijk in de stilte van de witte wereld. Blizz lijkt ook te genieten.
Er komen meer mensen en ik maak nog een buitenritje met twee meiden op de fiets waarbij we afwisselend op Blizz gaan. Koud! De wind steekt aan en de gevoelstemperatuur daalt aanzienlijk. Maar toch gezellig en des te warmer is het thuis.
Blizz met een bak brok op stal en iedereen weer warm en voldaan. De foto's zijn schitteren, de galop foto hierboven is mijn favoriet...