Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

woensdag, maart 09, 2005

Minder sneeuw

En toen was de sneeuw weer weg... Als eh sneeuw voor de zon. De bak was vandaag redelijk begaanbaar en ik heb genoten van weer in het zadel zitten. We moeten ook elk moment om te rijden grijpen want de volgende wedstrijd staat alweer gepland. 20 maart.

Als ik in de bak bezig ben gaat het allemaal wel redelijk, maar ik begin echt een instructeur te missen. Even de puntjes op de i en de ondersteuning als ik het niet meer weet. vandaag verloor ik weer mijn gedudl toen blizz niet wilde joggen. Toen zijn we maar wat anders gaan doen. Galop, wissels, voltes, rundowns, dat ging wel goed. Helaas heb ik besloten niet in de reining te starten a.s. wedstrijd om de kosten een beetje te drukken.

Foto is van toen er nog sneeuw lag.. stoer he?! I just wanna feel....real love.. Robbie eat your heart out!

Mag het nu weer lente worden?