Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

donderdag, april 28, 2005

Nog 1 nachtje slapen..

.. en dan gaan we indiaantje spelen op de Sandy Road Show in Ee. Voor degenen die het willen weten, het begint om 19.00. Ik ehb er erg veel zin in en ik denk Blizz ook wel al weet hij niet wat er morgen gaat gebeuren, hij is gek op al die aandacht.

Mijn collega amazone is behoorlijk zenuwachtig, het lijkt wel alsof ik daar alleen maar rustiger van wordt haha! Misschein moet ik nerveus gaan doen zodat zij minder zenuwachtig wordt?

Morgenochtend reizen we af naar het Hoge Noorden en mag de pony eerst onder de douche en dan tegen de avond is het zover. De volgende ochtend staat hem nog een verrassing te wachten. misschien eerst even een lesje of een buitenrit en dan brengen we hem naar zijn geliefde weiland! Hij mag dan weer dag en nacht grazen.... spannend.

Ik moet niet vergeten mijn camera mee te nemen...