Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

vrijdag, april 15, 2005

Regen en zon

Wisselvallig, maandag en dinsdag was het mooi weer, woensdag miezer regen, donderdag fikse buien en vandaag is het weer mooi. Helaas houdt het weer geen rekening met mijn rooster. Gistermorgen was ik vijr, maar toen regende het. Nu vandaag mag ik overwerken en heb ik in de middag een afspraak met mijn beste vriendin en je raad het al.. de hele dag zon! Gelukkig kan ik een stalgenoot SMS-en ( ja ik kan smessen!) en vragen of ze Blizz buiten zet. Ze smestte terug dat hij stout was en was uitgebroken.. ik lig in een deuk op werk! Echt een Blizzard actie!

Hopelijk blijft het de rest van de dag ook mooi en kan ik vanavond nog even rijden en genieten van het weer en mijn pony. Even de stress van werk kwijtraken voor het weekend begint.

Het goede nieuws.. na het weekend ben ik een paar dagen vrij. Slechte nieuws.. die dagen gaan altijd sneller voorbij dan werkdagen!
Ik neem mezelf voor:
het `ridderpak` voor tinker Vashti af te maken
aan de show te gaan werken
de wc eindelijk te ontstoppen
stofzuigen en schoonmaken
iets gezelligs met mijn moeder doen
en voor mezelf achter de naaimachine te kruipen

Je ziet het al de vrijdagen zijn alweer volgepland. waarschijnlijk blijft de wc verstopt en breng ik veel tijd bij Blizzje door hahaha!