Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

maandag, juni 20, 2005

oproep

Eigenlijk mag je niet klagen over een strak blauwe hemel en een temperatuur van 25 plus. Maar hoe hard ik het ook probeer.. ik vindt het niet lekker. Het is me te warm.

Maar nu heb ik wel tijd om in mijn koele schaduwrijke huisje achter de computer te werken aan de website. Die is nu dan oko online geraakt eindelijk en is qua style gelijk getrokken met de Piebald Pony site ( www.piebaldpony.tk) Helaas is de nieuwe host(tripod/lycos) vergeven van reklame. Mijn vorige host ( ivillage) was wat dat betreft soberder. Maar het is even niet anders.

Maar nu de oproep ik zoek namelijk nog een goede provider van een gratis webalbum waar ik flink wat foto`s op kwijt kan. Ik heb Jablum gedownload, maar ik kon er niet uit hoe ik daar een beetje een leuk album van kan maken. Ik ken providers als mijn album en bravenet, maar die zijn of niet groot genoeg of niet in de huisstijl aan te passen(misschein wens ik teveel?)

Dus wie er een goede tip heeft laat u horen! Dat kan door mij te e-mailen of door hier een comment achter te laten. Alvast bedankt!