Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

vrijdag, juni 03, 2005

On Weer

Het leek er even op dat ze extra mensen nodig hadden op werk en dat ik mijn vrije middag niet bij Blizz kon besteden, maar gelukkig ik was vrij, dus moest en zou naar de wei. Maar die lucht!!!
Ik dacht ach.. het rommelt wat, het trekt wel over, maar tegen de tijd dat ik goed en wel onderweg was met Blizz begon het toch wel erg donker te worden. En die paar druppels werden er steeds meer en meer totdat er een gordijn van regen naar beneden kwam en de staalblauwe lucht werd doorkruist met lichtgele flitsen. Ik stond op het recreatie terrein bij het meertje, het gras leek groener dan ooit, teletubbieland compleet met hazen die snel hun holletjes opzochten. ( en Blizzard steeds lieten schrikken). Ik schuilde onder een bossage, niet onder een losstaande boom, maar voelde me toch niet helemaal op mijn gemak. Het was angstaanjagend mooi en ik wist niet goed of ik moets genietn of bang moest zijn dus besloot beide te doen. Uiteindelijk toen de hoosbui iets minder werd en het zonnetje voorzichtig doorbak ben ik maar weer teug gereden. Helemaal doorweekt en lichtjes bibberend zat ik in de auto naar huis. Het plensde inmiddels weer…