Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

vrijdag, mei 27, 2005

Duikboot Blizz

We zijn weer naar het meertje geweest. Ik dacht dat het er erg druk zou zijn, maar dat viel heerlijk mee. Wat wandelaars en 1 familie onder een boom op het grasveld. We hebben gezwommen en gezwommen en gezw... ja dat. Lekker koel, ook voor mij! Eén keer waren we zo diep dat er even geen grond meer onder zijn pootjes was.. even schrikken hoor! Het water is troebel en je kunt dus niet zien waar je staat en dan voel je je paard onder je wegzakken.
Ik heb ook voor het eerst op Blizz kunnen springen, heel diep in het water en dan een twee kruk..oef, steun, truus zit! Toen nog even uitrusten op een plekje in de schaduw terwijl Blizz het gras nog even op maat maakt en daarna weer erop via het bankje ( klein ondeugend bokje van de duikboot) en weer naar de wei terug hobbelen. Zal ik nog even zeggen dat ik weer heb genoten? Het enige wat ik mis is iemand om het mee te delen.
Ik was gisteravond even in de stad ( koopavond) en daar liepen allemaal stelletjes in hun zomerkleding. Ach, ik heb het heel fijn zo hoor. Ik kan doen wat ik wil, wanneer ik wil, winden laten waar alleen ik last van heb. Ik betrapt mezelf er af en toe op dat ik tegen Blizzard loop te praten. Ik vrees dat ik dan toch maar gek oud vrouwtje moet worden dat in zichzelf praat over toen ze ridder was en wilde verhalen over veldslagen verteld... Klinkt niet eens zo gek, Blizzard wil altijd wel luisteren.

1 Comments:

Anonymous roel said...

ach ja, mei hé, dan gaat het kriebelen

6:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home