Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

woensdag, mei 25, 2005

Ridders en Deernes



Ik ben een heerlijk weekendje weg geweest. ik heb Blizz wel gemist hoor! Maar het was reuzeleuk in de middeleeuwen met ridders en paarden en oude bekenden.
Maandag ben ik gelijk weer naar mijn pony gegaan en die leek er niet onder geleden te hebben dat hij vrij heeft gehad. Hij had wel zin in een buitenritje dus dat hebben we dan ook lekker gedaan. En gister was hij zelfs een beetje hyper, vervelend want ik wilde net wat gaan trainen. Dat moet ik dan toch maar in de bak doen.. dan gaat automatisch het knopje op trainingsstand ( cq Lui stand). Zo in het wild op een veldje trainen is een echte uitdaging. Maar we hebben wel wat schouder buitenwaarts en wat goede galopwissels geoefend. Op een rechte lijn en met draf passen ertussen, maar wel keurig in de goede galop het het goede commando. Hoera!

Ook heb ik al weer heerlijk liggend in het gras kunnen knuffelen met mijn paard, echt zomergevoel dat. En ik heb de eerste teek alweer verwijderd ( gruwel)
Helaas heeft hij nog steeds die ene erge mokplek waar ik niets aan kan doen.....

Tot slot nog een foto van het dagje uit. Links: een larp vriendin in mijn vrouwe kostuum, rechts: ik als nederige dienstmaagd.