Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

donderdag, juni 02, 2005

Weer en werk

Woensdag mocht ik opleiding geven op werk en dus ook overwerken. ik ben `savonds naar Blizz geweest en heb wat rondgereden, een mooie avond. Vandaag regende het en tegen de tijd dat het droog was moest ik naar werk. Ik ben dan ook `s avonds naar de wei geweest, maar eenmaal daar heb ik een half uurtje naar de paarden staan kijken en niet gereden. Ook genieten hoor, ook al druppelde het nog wat. Ik vind het mooi om te zien hoe de kuddes werken, wie er dominant zijn en wie de clown van de kudde is. Nu hoop ik dat het weer morgen een beetje meevalt en dat ik de middag mijn paardje wat beweging kan geven.. want dat gras zet wel aan hoor! En aangezien ik zondag ook weer een hele dag de hort op ben is het voor Blizz momenteel in eernewoude een waar vakantie oord!! Misschien maak ik me onnodig zorgen, hij staat tenslotte op een ruime wei met drie jonge deernes en zou dus genoeg beweging moeten krijgen...