Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

donderdag, juni 23, 2005

Glijden en ontdekkingen

Pff, acht uur vanmorgen stond ik bij de wei. Blizz en zijn merries lagen lekker lang uit in diepe slaap en ik kon even gezellig bij hem komen zitten en hem voorzichtig wakker maken. Het was al veel te snel weer veel te warm, dus een krap half uurtje 'trainen' was genoeg. En ja.. hoera we hebben weer een nette sliding stop gemaakt! Weer maar 1 goeie, maar als we zo doorgaan wordt het nog wel eens wat.. Ik heb al jaren (maanden) me zitten inbeelden hoe dat nou zou voelen zo een slide... hihih! Zo dus!

Vandaag veel te veel stress op werk dus besloot ik na vijfen maar even naar de nieuwe ( al maanden) boekhandel te gaan om een deel drie van mijn Boudicca serie te bestellen en de trilogie compleet te maken. Maar onderweg kom ik een 'de Slegte' tegen. Nooit geweten dat we die hadden?! Joechei! Daar wordt ik nou blij van. En daarbij vind ik daar toch een juweeltje van een boek! 'The Horse in the Middle Ages', helemaal in mijn straatje. Schetst mijn verbazing dat als ik dat boek bij Amazon.com opzoek het daar verkocht wordt voor een dikke 100 $. Het koste mij 18 euro! Wauw!