Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

vrijdag, juli 01, 2005

Van zonneschijn in de drup

Mijn laatste bericht is van vorige weke donderdag, toen was het nog bloedje heet. De dag erop ben ik naar het zuiden afgereisd voor een LARP weekend. Lekker hoor een file in die hitte, ik kwam gebakken, gebraden, gefrituurd, gebarbequed, geblancheerd, kortom gaar aan. Maar het weekend was geweldig! Ook al heb ik Blizz gemist, het voelde echt als een weekje weg, letterlijk en figuurlijk even een andere wereld. Het weer werd wat koeler en in een bos is het dan goed toeven, van regen heb ik niet veel gemerkt en ik heb heelrijk in de openlucht geslapen. Helaas werd ik zondag erg misselijk en beroerd en zette dat door tot maandag ochtend. Ik knapte wat op en besloot toch even te helpen met opruimen. De rit naar huis was probleemloos en ik hoopte nog even 's avonds naar Blizz te kunnen gaan. Leuke plannen, maar ik werd weer geveld door een vlaag van misselijkheid die besloot de hele week af en toe even de kop op te steken.

Dinsdag ben ik dus naar Blizz geweest en heb rustig wat gereden. Bij het meertje ligt nu een dikke laag strandzand! Het toeristen seizoen is begonnen. Ik en Blizz waren die ochtend de enige toeristen...
Woensdag was te druk en helaas geen tijd voor de pony, misschien maar goed ook, het was drukkend weer dat Donderdag eindelijk in regen resulteerde. Ik heb mijn rondje wei gedaan, gewapend met fototoestel. Heel grappig als je vroeg op de wei bent.. dan is het net alsof een kabouter alle paarden heeft omgeduwd. Vrijwel alles lag te slapen! Ik heb een kort ritje op de gemaaide wei gereden, even kijken of alle knopjes er nog op zaten.
Vandaag heb ik ene wandelingetje gemaakt, en de trucendoos weer even nagelopen. Ging keurig, traplopen bij het restaurant ging ook leuk en zwaaien met zijn doekje blijft de grote favoriet! Nog even het laatste stukje via een ANWB paddestoel zonder zadel, tot hij wel heel enthousiast begon te huppen. Ik ben er maar weer vanaf gegleden.

Morgen moeten we maar weer eens flink trainen met het oog op de shows, waar ik af en toe behoorlijk de zenuwen voor krijg. Stom he.. ik zou beter moeten weten. We hebben het halve publiek al gewonnen met een steiger in ons ridderkostuum.
MMmm de zon breekt door en belicht mijn computertje, tijd om verder te gaan met foto's uploaden en muziek te branden.