Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

maandag, juli 04, 2005

Vreemd

Terwijl ik dit tik breekt de zon af en toe vrolijk door op mijn toetsenbord.. Ja.. te laat mevrouw Zon! Waar was je vanmiddag toen ik Blizz op zocht en in een strotbui terecht kwam.. Ik ben kleddernat geregend!

Waar was de zon.. maar waar was Blizz??
Ik zag mijn paardje ( en nog wat andere paarden) namelijk niet staan toen ik aan kwam rijden. Ik schrok wel even want er worden genoeg paarden gestolen en Blizz is zoo makkelijk... Maar gelukkig, de kudde was verplaatst naar gras rijkere weiden. ( Net zijn grasbuik eraf..*zucht*) Hij staat nu met maar liefst zeven merries, waaronder Puck de tinkermerrie en 'zijn' Hnos de bonte ijsco merrie.

Ik ben gewapend met drie koekjes en het potje mokzalf naar hem toe gelopen en kon zowaar gewoon de zalf erop smeren ( afleiden met een koekje helpt) Gelukkig want ik maakte me behoorlijk zorgen om die nare plek. Nu maar hopen dat ik het weer vaker kan doen en hij eindelijk wegtrekt.

Verder ben ik zondag vreemd gegaan. Een BBQ bezoek aan Gipsy Spirit en andere tinkerfans. Mijn favoriete veulen van dit jaar: Cameron. De favoriet van vorig jaar is een een 'mooie' jaarling Evergray en de stuntelige tweejarige valkkleurige hengst is een pracht beest geworden. Wat hebben we daar staan kwijlen! De wei stond zowat onderwater hehehe...



Wat een pracht knolletje!
Ik knuffel hem trouwens niet.. ik meet of hij in de achterbak past.. Whoehaaaa!


foto is met heel veel dank aan Paula