Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

zondag, juli 10, 2005

Druk dagje

Een drukke dag gehad gister... Eerst naar de mediamarkt op zoek naar muziek voor de show van de 22 ste, niet geslaagd, maar wel de film muziek van Lord of the Rings deel 3 meegenomen. Toen naar de supermarkt en van daar uit naar mijn voormalige buren. Die hebben op de katten gepast tijdens mijn larpweekend en hebben ook de muziek die ik zocht! Dus bedankje afgegeven en cd meegekregen, ze hebben een erg mooi huis maar zijn nog steeds aan het klussen.
Toen door naar Blizz, Dirk was daar ook, kwam mooi uit want Blizz mocht wel weer wat aan zijn hoeven gedaan hebben. Gelijk zijn hulp ingeroepen bij het knippen en smeren van de mokplek. Wat een drama! Blizz over de ziek, steigeren en hippen. Ik wordt daar gewoon misselijk van, maar ja het moet even.
De ijslander die ook bekapt moest worden kregen we niet te pakken, du ben ik gaan rijden. het was inmiddels een stuk warmer geworden, maar we zijn toch naar de bak gereden en hebben flink getraind. Blizz was kleddernat dus besloot ik hem even af te gaan spuiten bij de boerderij naast de wei. Daar liep echter hun hengstje los.. Een minishet hengst,maar toch.. ook dat nog erbij. Ik weet niet meer hoe, maar de hengst trok me op mijn knieeƫn en nu heb ik een dikke schaafplek en een gat in mijn broek.. AU! Ik merkte dat pas toen ik in de auto zat.
Eenmaal thuis de muziek maar gelijk gebrand en verder lekker niets meer gedaan.. pff wat een dag zoveel wilde paarden maak ik niet zo vaak mee.... gelukkig!