Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

maandag, juli 25, 2005

Foto's

Een regenachtige maandag middag is uitermate geschikt om even de foto's van de Hynstedagen overal neer te zetten. Er staan nu twee hier op het Blog ( onder hynstedagen) en de rest zal in het fotoalbum op de website komen staan. Verder heb ik de middag benut om een goedkope deal te slaan bij de V&D. Vier kleurrijke documenten mappen voor slechts € 4.20!! Hahaha! Dat is de prijs van 1 bij de Hema! Ook nog even een zakje tentharingen meegenomen voor het kamperen volgende week. En het grootste gedeelte van de middag mijn administratie gedaan. Man wat een papieren zooi! Er zijn gelijk drie dozen met oud papier mee. Ik bewaar teveel denk ik. Het was gelijk een reis terug in de tijd van toen ik nog 'dapper dier' theatrale ontwerpen was en Blizzje nog niet had. Maar geen sentimenteel gedoe ( oke een beetje dan) en opruimen die hap!

Blizzard heeft dus vrij gehad vandaag, hopelijk is het morgenochtend wel droog want we moeten natuurlijk wel fit blijven voor het kampeerweekje in Ee!



Een vriendin meelde me deze foto met de opmerking of Blizz nu een eigen merk had en misschien al naats zijn schoenen liep... hahahah