Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

woensdag, juli 20, 2005

Ster




Als een tijdje terug vond ik het tijd om een nieuwe tiestrap en off billet ( maak je de singel aan vast) voor mijn zadel te kopen. Ik kon natuurlijk wachten tot er iets brak, maar wilde liever verstandig doen. Dus via E-bay uit Amerika een set besteld voor een leuke prijs en daarbij gelijk een stel sporen riempjes. Van die riempjes had ik geen foto gezien en ik was dus blij verrast toen bleek dat het brede waren. Mooie brede met ruimte voor........STERCONCHO'S jahooeeee!

Haha.. ik heb nu vier concho's op Blizz zijn hoofdstel, acht op zijn borsttuig, twee op de stijgbeugel riempjes en twee op mijn sporen. En er komen nog teugels bij met twee concho's erop. Oh vreugde, de handgemaakte teugels die ik had besteld zijn ook af en hopelijk al onderweg. Ik kan bijna niet wachten!

Ze zijn er inmiddels en nu is de set dus compleet: http://www.deviantart.com/view/20896601/

Vandaag tussen de buien door even gereden, was meer wachten tot de regen voorbij was dan rijden, maar ik wilde de nieuwe dingen uitproberen en moest voor de show nog even wat dingen checken. Ik heb het ridderhoofdstel namelijk nog niet met het scharenbit gereden, die past gelukkig en is gelijk op maat ingesteld. Ook heb ik even met malien gereden. Dat ging goed, maar het is wel veel lawaai met dat metaal op het zadel te tikken. Ik twijfel af en toe nog of ik het wel aan zal doen.. het ziet er gaaf uit, maar beperkt me wel in beweging en ik ben al niet zo lenig.

En de show moet wel goed gaan want.. WE STAAN IN DE GROTE RING! aaarrcchhh om 14.00 stipt vrijdag de 22 ste.. pfff...spannend niet te zuinig! gelijk maar weer even de bach rescue remedy erbij gepakt!
Morgen wassen en het bekende schietgebedje dat hij maar schoon mag blijven. Hoewel het meeste van hem onder het ridderpak zal zitten... meer info www.hynstedagen.nl of natuurlijk www.dapperdier.tk

Wish us luck!