Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

zondag, juli 24, 2005

Manen perikelen

Dit is de eerste foto van Blizz, de oudste die ik heb, gemaakt door the Sandy Road Ranch. Zo stond hij op de website, met een mooie volle voorpluk. (maar nog wel korte manen)


jan 2002

en nu:



jul 2005

En dit is Blizz vorig jaar in de wei, mooie lange dikke manen (hoewel ik toen ook al vond dat ze wat dunner waren)



zomer 2004

en nu:



jul 2005

Het is diep diep triest en ik zit er dus stveig over te denken om ze helemaal te kortwieken. Echt tot op de wortel eraf. Hopelijk staat dat hem dan stoer, maar ik vrees dat ik met name zijn lange voorpluk ga missen. Hoewel ik nu wel elke dag baal van het miezerige plukje. Er zitten allemaal korte (afgebroken?) haren tussen die niet langer lijken te worden.
Ergens is het stom dat een uiterlijk je zo kan beinvloeden, maar je koopt een tinker toch ook wel omdat je van veel haar houdt. Gelukkig is zijn staart voller en mooier dan ooit.(Op zich ook een nachtmerrie want soms is hij meer staart dan paard.)




Als je je mening kwijt wilt hierover is die van harte welkom.. klik even op comment hieronder.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zit met het zelfde probleem op het land en steeds dunner worden de manen:((((

Anita

2:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home