Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

dinsdag, juli 26, 2005

Gekortwiekt

Het is gedaan.. zijn manen zijn kort!

Met trillende handen en een traan in mijn oog ( kwam van de wind hoor..ik ontken alles..) gekortwiekt..

Ik moet zeggen, het lucht best wel een beetje op. Ik zat echt steeds tegen die zielige plukjes aan te kijken. En nu is het er gewoon af en heb ik een heel stoer Urga paardje! De plukken liggen nu thuis te drogen in de houtlijm, ik heb drie kwasten gemaakt. 2x gemengd ( zwart en wit) en 1 grote witte. Die twee gemengde worden zijn tijdelijke nieuwe voorpluk..hahaha LoL

Voor een foto verslag van de gebeurtenis mag je
hier kijken.

Spijt.. nee echt niet.. misschein later en dan ach dan heb ik stapels en stapels foto's waar ik naar kan kijken...