Blizzard's Log

Het logboek over de kleine dappere tinker Blizz

Mijn foto
Naam:
Locatie: Jelsum, Friesland, Netherlands

woensdag, juli 27, 2005

nog 2 nachtjes slapen

En dan gaan we weer op vakantie in Ee. Volwassen ponykamp noemen ze het.. maar of het echt volwassen is.. hahaha. Ik ben er wel aan toe, heerlijk even een weekje niets met je pony naast je tent. Ik hoop wel op een beetje mooi weer, droog en af en toe zon klinkt goed!

Vrijdagmiddag ga ik eerst de tent opzetten en dan vrijdagavond gaan we Blizz brengen. Dan is er zondag de jaarlijkse onderlinge wedstrijd waar we onze allround titel mogen verdedigen. ( ik verwacht er niet te veel van, de concurrentie is hoog en we hebben niet veel getraind de laatste tijd). Er is dan ook een barrelrace! Leuk!

Dan een week heerlijk niksen en het weekend daarop is het All American weekend waar we samen met tinker Boyd en fam de indianenshow nog eens dunnetjes overdoen..
ik heb er vreselijk veel zin in.

Het verslag van dit alles zal echter niet hier te lezen zijn maar op het nieuwe Blog. Na een jaar ( ja, het is al weer bijna een jaar geleden dat dit Blog begon) vond ik het tijd voor een nieuw blog, met name omdat foto`s opladen hier nogal wat moeite kost. Hoewel ik de huidige layout niet lelijk vind is de nieuwe helemaal in stijl met de websites en lekker strak en modern. Ik zal voor ik hier afsluit de link naar het nieuwe blog plaatsen en ga dan eerst een week genieten van Blizz en Ee!